اولین پیروزی ایران در جام جهانی زیر 20 سال از سال 1977 تاکنون، که با شکست کاستاریکا بدست آمد، در تارنمای رسمی فیفا و ای اف سی و برخی رسانه های خارجی بازتاب یافت.

به گزارش مرور نیوز، تیم ایران روز یکشنبه در مرحله گروهی جام جهانی زیر 20 سال که به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود، به مصاف کاستاریکا رفت و با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید. تیم ایران در گروه سی با زامبیا، کاستاریکا و پرتغال هم گروه است. دیدار بعدی ملی پوشان ایران روز چهارشنبه برابر زامبیا برگزار می شود.
محمد مهدی مهدی خانی با گل دیرهنگام خود اولین پیروزی را برای تیم ایران در جام جهانی زیر 20 سال 2017 به ارمغان آورد تا ملی پوشان ایران با نتیجه یک بر صفر به برتری برسند.
این پیروزی علاوه بر تارنمای رسمی فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا در برخی رسانه های خارجی نیز بازتاب یافت.
ایران اولین پیروزی خود را در این جام از زمان برگزاری این تورنمنت در سال 1977 کسب کرد. این پیروزی موجب شد که تیم ایران با سه امتیاز در مکان دوم جدول گروه سی بایستد. تیم زامبیا نیز با نتیجه دو بر یک برابر پرتغال به برتری رسید و صدرنشین گروه شد.
تیم ایران برای سومین بار جواز حضور در جام جهانی زیر 20 سال را کسب کرد. تیم ایران در سال 1977 تنها یک پیروزی کسب کرد و در سال 2001 نیز بدون هیچ پیروزی از گردونه رقابتها کنار رفت.
در دیدار روز یکشنبه، در اواخر وقت بازی سرانجام مهدی خانی با گل دیر هنگام خود سه امتیاز برای تیم ایران به ارمغان آورد.