دو تیم مکزیک و نیوزلند، امشب در ورزشگاه المپیک شهر سوچی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش مرور نیوز، دو تیم مکزیک و نیوزلند، امشب در ورزشگاه المپیک شهر سوچی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. پس از تساوی دیرهنگام در دیدار مقابل پرتغال، این فرصت برای مکزیک به وجود آمده که مقابل نیوزلند 3 امتیاز بازی را بگیرد و کمی خیال خود را راحت کند. نیوزلند در بازی رفت 2-0 مقابل روسیه، میزبان رقابت ها شکست خورد و به نظر تیم قدرتمندی در این دوره نشان نداده است و مکزیک می‌تواند به راحتی و با اتکا به عناصر هجومی خود حریف را شکست داده و 3 امتیاز بازی را کسب کند.

با توجه به اینکه دو تیم مصدومی ندارند، انتظار می‌رود مثل بازی رفت ترکیب خود را روانه میدان کنند. مایکل بوکسال، مهاجم نیوزلند مطمئنا فشار زیادی روی شانه های خود پس از شکست مقابل روسیه حس می‌کند. آنتونی هادسن، سرمربی این تیم احتمالا به سیستم 2-5-3 خود وفادار خواهد بود و سعی دارد تیمش را با پرس های شدید به میدان بفرستد.

در سوی دیگر مکزیکو که در دیدار مقابل پرتغال خوب کار کرده بود، احتمالا پرالتا، ولا و چیچاریتو را از ابتدا در خط حمله خود قرار خواهد داد تا حریف را دچار دردسر کند. انتظار می‌رود آنها نیز از سیستم 3-3-4 که در بازی قبل از آن استفاده کردند نیز استفاده کنند.

در 5 تقابل اخیر دو تیم، 5 پیروزی برای مکزیک به دست آمده است و نیوزلند موفق به کسب امتیاز مقابل این تیم نشده است. از سال 2010 تا به حال، این ششمین دیدار دو تیم خواهد بود.

ترکیب احتمالی
پیش بازی مکزیک - نیوزلند