پیشکسوت داوری فوتبال ایران معتقد است که باید زمان بیشتری به کامرانی‌فر داده می‌شد تا بتواند زمینه‌ساز پیشرفت داوری فوتبال ایران شود.

به گزارش مرور نیوز محسن فریمانی، درباره اظهارات حسن کامرانی‌فر و احتمال استعفای او بیان کرد: جامعه داوری کشور، فرصت خوبی برای رشد داشت ولی آن را از دست دادیم. ما اگر خواستار این هستیم که در بخش داوری به نتیجه‌ای دست یابیم باید با برنامه‌ریزی و زمان دادن به افرادی که برای این خانواده زحمت می‌کشند به نوبه خود به پیشرفت هر چه بیشتر کمک کنیم.

کمک‌داور بازنشسته فوتبال کشورمان در ادامه افزود: حسن کامرانی‌فر در این زمینه با توجه به حضور خود در معتبرترین سطح فوتبال دنیا می‌توانست گزینه بسیار خوبی برای پیشرفت هر چه بیشتر داوری ایران باشد.

فریمانی ادامه داد: فدراسیون باید به کامرانی‌فر زمان می‌داد. برای موفقیت نیاز بود که تعامل بیشتری شکل بگیرد. تغییر در مجموعه طبیعی بود اما باید ابتدا تعامل شکل می‌گرفت و بعد تغییرات ایجاد می‌شد. به عقیده من کامرانی‌فر را سوزاندیم. در هر جامعه‌ای رفت و آمد افراد طبیعی است اما وقتی تعامل وجود نداشته‌باشد، باعث می‌شود که داوری کشور ضربه بخورد.

فریمانی افزود: اگر بنا است دپارتمان باشد، باید فدراسیون به آن زمان بدهد. باید به کسی که برنامه ارائه می‌دهد زمان داده شود و تا پایان مهلت آن صبر کنند نه آن‌که بعد از یک سال کار، افراد را زیر سوال ببرد. به عقیده من اگر قرار است کسی وارد شود که بخواهد در بحث دپارتمان فعالیت داشته‌ باشد، بهتر است به او زمان بدهند.