در پایان دومین روز از رقابت های قهرمانی تنیس روی میز معلولین آسیا، حسن جانفشان به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

به گزارش مرور نیوز، حسن جانفشان در رقابت های مرحله ی گروهی اول شد و در یک هشتم نهایی مقابل حریف کره ای به میدان رفت و با نتیجه سه بر دو موفق شد وی را شکست داده و به نیمه نهایی صعود کند.

وی فردا، دوشنبه، 6 شهریور ماه در دیدار نیمه نهایی مقابل حریف کره ای خود به میدان می رود و در صورت برد به فینال راه خواهد یافت.

سایر نمایندگان کشورمان نیز از روز گذشته در رقابت های مرحله ی گروهی به مصاف حریفان خود رفتند و دیدارهای متعددی را پشت سر گذاشتند که در نهایت مهدی رضا پور، فروغ بختیاری و مهدی رضا زاده به مرحله یک هشتم نهایی راه یافتند اما با پذیرش باخت از صعود به مرحله بعد بازماندند.

بر این اساس حسن جانفشان تنها نماینده کشورمان در بخش انفرادی این مسابقات است که فردا برای رسیدن به فینال تلاش خواهد نمود. سایر ملی پوشان نیز از روز سه شنبه در دیدارهای مرحله ی تیمی با حریفان خود روبرو می شوند.

رقابت های تنیس روی میز قهرمانی آسیا از 4 تا 8 شهریور ماه به میزبانی پکن در جریان است و کاروان کشورمان با ترکیب حسن جانفشان، مهدی رضاپور، علی خوبی زاده، حمیدرضا شیخ زاده، مهدی معصومی، جواد فولادی، مهدی رضا زاده، نرگس خزایی، فروغ بختیاری و الهام چزانی، در این مسابقات حضور یافته است.

آمنه حاج حسینی به عنوان مربی بانوان و شهریار نامور به عنوان مربی آقایان هدایت ملی پوشان را بر عهده دارند و سرپرستی کاروان نیز بر عهده ی عزت اله پرنیان است.