جواد سلیمی گفت: کاراته ایران برای نخستین بار در تاریخ ۴۷ ساله تاسیس فدراسیون جهانی این رشته صاحب کرسی در شورای داوری شد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از سایت فدراسیون کاراته، جواد سلیمی رئیس کمیته داورن کشورمان و از داوران جهانی کاراته روز گذشته از سوی آنتونیو اسپینوز رئیس فدراسیون جهانی کاراته به عضویت شورای داوران فدراسیون جهانی درآمد.

شورای داوری فدراسیون جهانی کاراته جدا از 5 عضو هیئت رئیسه، دارای 14 عضو است. خاویر اسکالانته از سوئد، هامارا از نروژ به عنوان رئیس و دبیر این کمیته فعالیت دارند. فریبا مدنی از آمریکا، پاولند از فرانسه به عنوان معاونین دبیر و رولند لوینگر از آلمان بعنوان مشاور کنسول داوری هستند.

اعضای کمیته داوری فدراسیون جهانی علاوه بر جواد سلیمی از کشورمان، این نفرات هستند: منصور السلطان از کویت، آرناس از آرژانتین، باکستر از امریکا، کوباس از ترکیه، لیم از مالزی، زیتونی از مراکش، موهی از مصر، اورتگا از فرانسه، پانوسیان از استرالیا، سان چانگ از ماکائو، تاکاهاشی از ژاپن، ویسبوک از استرالیا و ولاسکو از اسپانیا.

اسپینوز روز گذشته در نامه ای به محمدصادق فرجی رئیس فدراسیون ایران، با اعلام خبر عضویت جواد سلیمی درکمیته داوران فدراسیون جهانی برای سلیمی در مسئولیت تازه اش آرزوی موفقیت کرد.

متن پیام ارسالی رئیس فدراسیون جهانی بدین شرح است:

«جناب آقای صادق فرجی

 رئیس محترم فدراسیون ایران

 بسیار خرسندم ازاینکه اعلام کنم،هئیت رئیسه فدراسیون جهانی کاراته تصمیم گرفته است تا از این تاریخ آقای جواد سلیمی را به عنوان عضو شورای داوران فدراسیون جهانی کاراته منصوب نماید.

لطفا با خرسندی تمام و و آرزوی بهترین ها پیغام و تصمیم ما را به ایشان اطلاع رسانی کنید.»