مدیر تیم ملی امید ایران گفت: امیدوارم پشتیبانی و حمایت فدراسیون از تیم ملی امید هم‌چنان تداوم داشته باشد.

به گزارش مرور نیوز به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حمید استیلی مدیر تیم ملی امید ایران درباره دیدار امروز خود با رییس فدراسیون فوتبال گفت: همان طور که دیروز گفتم قویا بر این باورم اهداف همه افرادی که به فوتبال ایران و موفقیت آن علاقمند هستند یکی است. روشن است که وقتی این علاقه با مسئولیت تلفیق می‌شود، شدت بیش‌تری پیدا می‌کند و کلیه اعضای تیم ملی امید ایران برای موفقیت تیم ملی بزرگسالان و سایر تیم های ملی آرزوی موفقیت دارند.

او ادامه داد: امروز با رییس فدراسیون فوتبال به صورت مفصل صحبت کردم. ما ۱۸ تیم ملی داریم که دائما در حال تمرین و اردو و مسابقه هستند و امیدوارم پشتیبانی و حمایت فدراسیون از تیم ملی امید هم‌چنان تداوم داشته باشد.

مدیر تیم ملی امید تصریح کرد: رییس فدراسیون فوتبال در گفت‌وگویی که با من داشتند بر یکرنگی و همدلی خانواده فوتبال تاکید داشتند. آقای تاج گفتند که نباید کاری کنیم در روابط میان خانواده فوتبال خدشه‌ای وارد شود. توصیه‌های رییس فدراسیون فوتبال در جهت آرامش قطعا سرلوحه فعالیت و برنامه‌های تیم ملی امید قرار خواهد داشت. تاکید رییس فدراسیون فوتبال در این شرایط این بود که امکانات مربوطه براساس عدالت بین همه تیم‌های ملی تقسیم شود.

استیلی افزود: برنامه‌های تیم ملی امید با قدرت در حال اجرا است. سعی می‌کنیم در آرامش به فعالیت خود ادامه بدهیم. از همه دوستان عزیز، هم‌بازیان سابقم و مردم گرامی و خانواده فوتبال که در این چند روز به من لطف داشتند هم سپاسگزارم و از آن‌ها تقاضا دارم در مسیر و روند آرامش به همه تیم‌های ملی کمک کنند.