فرنگی کاران ایران در 4 وزن نخست رقابت های جهانی حریفان خود را شناختند.

به گزارش مرور نیوز، عصر دیروز چهارشنبه مراسم قرعه کشی چهار وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی جهان در شهر بوداپست مجارستان برگزار شد و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.

 نتایج قرعه کشی فرنگی کاران ایران:

در وزن 55 کیلوگرم که 21 کشتی گیر حضور دارند مسلم نادری خادم در دور نخست به مصاف نوگزاری تسوروتسومیا دارنده مدال برنز اروپا از گرجستان می رود و در صورت پیرزوی بر این کشتی گیر در دور دوم با برنده واسیل توپویف از روسیه و ندیالکو پتروف از بلغارستان کشتی می گیرد. شوتا تاناکورا قهرمان آسیا از ژاپن و الدانیز عزیزلی قهرمان اروپا از آذربایجان در گروه نادری خادم حضور دارند.

در وزن 63 کیلوگرم محسن حاجی پور در مبارزه نخست با جرمن دیاز از پورتوریکو کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده دیدار دانیر اسماعیل اف دارنده مدال برنز اروپا از مولداوی و جسی تیلکه از آمریکا می رود. در این وزن 27 نفر حضور دارند که در گروه حاجی پور المورات تاسمرادوف دارنده مدال برنز جهان و المپیک و قهرمان آسیا از ازبکستان حضور دارد.

در وزن 72 کیلوگرم که 29 کشتی گیر شرکت کرده اند، محمدعلی گرایی در دیدار نخست به مصاف دائه کیون پارک از کره جنوبی می رود و در صورت پیروزی در این دیدار در دور دوم با برنده مورات داگ از ترکیه و پرکینز از آمریکا کشتی می گیرد. رسول چونایف قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از آذربایجان و دمیو ژادرایف دارنده مدال نقره جهان از قزاقستان و ابوزید مانتسیگوف دارنده مدال نقره اروپا از روسیه در گروه گرایی حضور دارند.

در وزن 82 کیلوگرم سعید عبدولی در دور اول به مصاف ادگار بابایان دارنده مدال نقره اروپا از لهستان می رود و در صورت گذر از این کشتی گیر در دور دوم به مصاف لاشا گوبادزه دارنده مدال برنز جهان از گرجستان می رود. در این وزن 26 نفر حضور دارند که در گروه عبدولی رفیق حسین اف قهرمان اروپا از آذربایجان، ماکسیم مانوکیان قهرمان جهان از ارمنستان و امره کوش دارنده مدال برنز جهان از ترکیه از کشتی گیران مطرح این وزن هستند.

این مسابقات از ساعت 12 ظهر امروز به وقت ایران برگزار می شود.