وزیر ورزش و جوانان ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) گفت: با حضور در مرقد امام (ره) و تجدید میثاق با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب، امیدوارم که از این پس کار خود را با قوت بیشتر و انرژی مضاعفی دنبال کنیم.

به گزارش مرور نیوز، مسعود سلطانی فر در جمع خبرنگاران افزود: اولین روز کاری خود را با حضور در مرقد امام خمینی (ره) آغاز کردم تا با آرمان‌های این معمار کبیر انقلاب تجدید میثاق کنیم. از حاج سید حسن خمینی یادگار امام و خانواده امام خمینی(ره) نیز تشکر می‌کنم.

وی گفت: برای اینکه بتوانیم در اولین روز کاری شروع خوبی داشته باشیم و همکاران با انرژی مضاعفی فعالیت خود را در وزارت ورزش و جوانان آغاز کنند، به اتفاق همکاران تجدید میثاقی را با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب داشتیم تا با حضور در این مکان مقدس و ارزشمند از جهات مختلف بتوانیم ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام با قدرت نیز کار خود را ادامه دهیم.

وی افزود: سیاست‌ها، ایده‌ها و برنامه‌های خوبی را برای رشد و توسعه هم در بخش ورزش و هم جوانان پیش‌بینی شده و کارهای بسیار گسترده‌ای هم در بخش سخت‌افزاری و هم نرم‌افزاری انجام خواهیم داد.

سلطانی‌فر تدوین سند توسعه ملی ورزش کشور و تصویب قوانین و شرح وظایف در دو بخش ورزش و جوانان را از اهداف مهم خود در وزارت ورزش خواند و گفت: سعی می‌کنیم سیاست‌گذاری لازم را در این حوزه‌ها انجام دهیم و کارها را در عرصه ورزش و جوانان بویژه در ورزش حرفه‌ای، قهرمانی، تربیتی و همگانی پیش ببریم.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این پرسش که چقدر آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی را سرلوحه کاری خود قرار خواهید داد؟ گفت: سند توسعه ملی ورزش کشور از مهم‌ترین سندهای بالادستی است که سعی خواهم کرد رهنمودهای معمار کبیر انقلاب در این باره را سرلوحه کار خود قرار دهم و هم‌چنین بر اساس رهنمودهای رهبری معظم کارها را در وزارت ورزش پیش ببریم.