سرمربی تیم ملی آلمان ابراز امیدواری کرد تیمش با ادامه روند جوانگرایی قهرمانی در جام جهانی را تکرار کند.

به گزارش مرور نیوز، تیم‌ ‌ملی آلمان جمعه شب موفق شد در یک دیدار برتر در انتخابی جام جهانی با نتیجه‌ هشت بر صفر سن مارینو را شکست بدهد.

آلمان در حالی برابر سن مارینو به میدان رفت که خیلی از بازیکنان جوان ژرمن‌ها به بازی گرفته شدند. نفراتی همچون یوناس هکتور، سرژ نیابری برای تیم‌ ‌ملی آلمان به میدان رفتند و اتفاقا نمایش خوبی داشتند. این دو بازیکن در مجموع پنج گل از هشت گل آلمان را وارد دروازه سن مارینو کردند.

یواخیم لوو بعد از بازی گفت‌: هدایت یک تیم بعد از قهرمانی در جام جهانی یکی از سخت‌ترین کارهای ممکن است. این کار را در طول دو سال گذشته تجربه کردم. این همان چیزی بود که ما قبل از شروع رقابت‌ها نیز به آن اشاره کردیم. از قبل گفته بودم به دنبال صدرنشینی و نمایش خوب در گروه‌مان هستیم. تاکنون که به تمام اهدافمان رسیدیم.  هرچند این را قبول دارم که با حریف چندان قدرتمندی تاکنون بازی نداشتیم اما برد برابر سن مارینو را بسیار مهم می دانم. بازیکنان جوانی را به میدان فرستادیم که همگی ارزشمندی خودشان را نشان دادند.

لوو ادامه‌ داد: می دانستیم  برد پر گلی را کسب خواهیم کرد. نکته مهم در این دیدار برای من به میدان فرستادن بازیکنان جوان بود. بازیکنی همچون نیابری را به میدان فرستادیم که می‌دانستیم از چه کیفیت بالایی برخوردار است. پرورش این دست از بازیکنان در اولویت فوتبال آلمان در مقطع کنونی است. آنها مدام در تمرینات خوب ظاهر می‌شوند. پس باید مزد زحماتشان را با حضور در ترکیب ثابت بگیرند. بازیکنان جوان زیادی هم هستند که در پشت خط ماندند. پیام من به آنها این است که نگران نباشند. همه آنها را زیر نظر دارم. درست است که اکنون جوانگرایی در فوتبال آلمان مطرح شده  ولی اولویت ما قهرمانی در جام جهانی روسیه است که برای رسیدن به آن آماده می شویم.

آلمان بعد از بازی برابر سن مارینو اکنون به ایتالیا سفر خواهد کرد تا روز سه‌شنبه در دیداری دوستانه برابر رقیب همیشگی خود در قاره اروپا یعنی در ایتالیا به میدان برود. آلمانی‌ها همچنین در بازی بعدی خودشان در انتخابی جام جهانی  برابر آذربایجان بازی خواهند داشت.