دبیر فدراسیون هندبال گفت: هر شهر یا استانی ضوابط خود را دارد و مسوولان آن باید مشکلات ورود بانوان در سالن های مسابقه را درون خود حل کنند.

به گزارش مرور نیوز، فرامرز می آبادی درخصوص بیرون کردن بانوان تماشاگر از سالن بازی دیدار دو تیم شهرداری کاشان و سپاهان اصفهان اظهار کرد: این سالن متعلق به دانشگاه بوده و شاید آن ها مقررات خاص خودشان را در این زمینه دارند ولی مسوولان ورزش هر شهر به ضوابط ورود بانوان آگاه تر هستند.

وی افزود: این مسائل باید قبل از بازی در شهر میزبان حل شود تا شاهد مسائل بیرون کردن بانوان از سالن های ورزشی نباشیم.

می آبادی تصریح کرد: فدراسیون هندبال تابع مقررات کشور است و در این زمینه محدودیت هایی نیز وجود دارد و وزارت ورزش وجوانان در این زمینه مقرراتی تببین کرده که بر اساس آن ابهاماتی در رشته های مختلف در زمینه ورود بانوان وجود دارد.

وی درمورد بدهی باشگاه ها به هندبالیست ها گفت: وقتی یکی بازیکن با باشگاهی قرارداد می بندد باشگاه متعهد است که حق و حقوق بازیکن را بدهد وگرنه بازیکن به فدراسیون شکایت می کند تا مطابق قانون رسیدگی شود و در نهایت نیز رای داوری صادر می شود تا بازیکن بتواند از طریق مراجع قضایی احقاق حق کند.

دبیر فدراسیون هندبال افزود: در شش ماه گذشته فدراسیون هندبال بیش از 60 رای داوری صادر کرده است.

می آبادی تصریح کرد: در هنگام تشکیل کمیته انضباطی باشگاه را دعوت می کنیم زیرا تاکید بر مصالحه داریم تا بازیکنان بتوانند حق و حقوق خود را طبق قراردادشان دریافت کنند.

دبیر فدارسیون هندبال در مورد آخرین وضعیت تشکیل سازمان لیگ گفت: ما پیشنهاد تشکیل این سازمان را به وزارت ورزش داده ایم و اساس نامه آن را نوشته و منتظر نظر کارشناسان وزرات خانه برای اقدام هستیم.

می آبادی خاطرنشان کرد: مسابقات لیگ امسال با حضور 10 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت برگزار خواهد شد و در پایان رقابت ها چهار تیم نخست به مرحله نیمه نهایی صعود کرده و تیم های اول با چهارم و تیم های دوم و سوم جدول با یکدیگر رقابت کرده تا تکلیف فینالیست های مسابقات امسال را تعیین کنند.