تنیسورهای برتر جهان در آستانه برگزاری تنیس مسترز لندن از مرد شماره یک جهان تمجید کردند.

به گزارش مرور نیوز، فردا (یکشنبه) تنیس مسترز لندن با حضور هشت تنیسور برتر سال آغاز می‌شود. پیش از شروع این بازی‌ها برخی از شرکت کنندگان در این رقابت‌ها گفت و گو کردند و به تمجید از اندی ماری، مرد شماره یک جهان پرداختند.

نواک جوکوویچ که هفته‌ ها صدرنشین این رنکینگ بود و اکنون در رتبه دوم قرار دارد، در این زمینه گفت‌: تنها می‌توانم به خاطر عملکردی که ماری در این فصل داشت، به تمجید از او بپردازم. او ابتدا بازی‌های خود را در زمین خاکی شروع کرد و توانست به سه فینال راه یابد و فاتح بازی‌های رم شود. سپس در تمام مسابقاتی که روی چمن برگزار شد، شرکت کرد. همچنین در  المپیک ریو حضور یافت. او شایسته حضور در صدر رنکینگ تنیس جهان است. بدون شک بهترین تنیسور در 6 ماه اخیر بوده است.

استن واورینکا نیز درباره تنیسور بریتانیایی اظهار کرد: کاری که ماری انجام داد، باور نکردنی بود. او بهترین سطح خود را به نمایش گذاشت و از پیروزی دست نکشید. به نظرم این اتفاق در 12 ماه اخیر نیفتاد بلکه تلاش او در 10 سال گذشته بود. او شایسته حضور در صدر جدول برترین تنیسور های جهان است. با فاصله کمی که میان ماری و جوکوویچ وجود دارد، در فصل بعد رقابت جذاب خواهد بود.

کی نیشیکوری ژاپنی هم درباره ماری گفت‌: مطمئنم نواک به صدر رنکینگ بازخواهد گشت. او دوباره با قدرت به میادین بازمی‌گردد. رقابت‌ برای او با ماری آسان نخواهد بود اما سال آینده رقابت‌ها دیدنی خواهد بود. شاید جوکوویچ در سالی که گذشت، در بهترین سطح خود نبود اما به زودی به صدر بازخواهد گشت.

در پایان نیز ماری صحبت کرد و گفت‌: در مسابقات مهم قدرتمند ظاهر شدم و خیلی خوب بازی کردم اما برخی از بازی‌ها همچون کوپا دیویس، مغلوب خوان مارتین دل‌پوترو شدم. امسال بهترین سال دوران ورزشی‌ام بود. احساس خیلی خوبی دارم اما هیچ چیزی نسبت به هفته‌ گذشته تغییر نکرده است. همان ساعت همیشگی از خواب بیدار می شوم، راحت‌تر کار می‌کنم و با اعتماد به نفس بیشتری در رقابت‌ها حاضر می‌شوم.