مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران از اسکان بیش از 3200 خانوار در مدارس شهرستان های این استان در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش مرور نیوز عبدالرضا فولادوند، با بیان اینکه استقبال مسافران نوروزی از ستادهای اسکان مدارس در سالجاری نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است، افزود: در سالجاری تاکنون 2700 خانوار فرهنگی و 500 خانوار غیر فرهنگی در مراکز اسکان موقت ستاد اسکان اداره کل شهرستان های استان تهران اقامت داشته اند.

وی ادامه داد: این تعداد خانوار مربوط به بیش از 17 هزار مسافر نوروزی است که شهرستان های استان تهران را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کرده بودند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران با بیان اینکه تعداد 21 مرکز اسکان موقت در سطح شهرستان های استان برای استقرار گردشگران و مسافران در نظر گرفته شده است، گفت: در این مراکز امکانات پذیرایی برای مسافران در نظر گرفته شده و همکاران من در مراکز اسکان موقت اقدام به تجهیز اتاق ها و ارتقا آنها در جهت افزایش سطح رضایتمندی مسافران عزیز کرده اند.

فولادوند با اشاره به در نظر گرفتن برنامه های محتوایی مناسب در برخی مراکز اسکان موقت اضافه کرد: در برخی از مراکز اسکان شب نشینی با همکاران فرهنگی و نیز توزیع بسته های فرهنگی بین مسافران در نظر گرفته شده است.