رئیس شورای اسلامی شهر قائم شهر از کلنگ زنی و افتتاح 11 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 260 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، جعفر احمدی گرجی ظهر چهارشنبه در حاشیه مراسم بهره برداری از پروژه های شهرداری در دهمین روز از دهه مبارک فجر، در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: مجموعه شورای شهر و شهرداری قائم شهر، نگاههای مدیریتی و حاکمیتی نظام را سرلوحه امورات خود قرار داده و معتقدیم اگر روحیه جهادی را در پیشبرد اهدافمان پیاده کنیم صرف فعل خواستن، محقق خواهد شد.

وی به بهره برداری از ایستگاه شماره 5 آتش نشانی شهرستان قائم شهر اشاره کرد و گفت: ایستگاههای آتش نشانی همانند فوریت های پزشکی از اهمیت خاصی برخوردارند و به همین منظور این ایستگاه را در مرکز شهر و در جوار مجتمع های در حال ساخت نگین شمال و پزشکان و کارخانه نساجی شماره یک، به نام شهدای آتش نشان و با اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان، در کمتر از دوماه کلنگ زنی و افتتاح کردیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قائم شهر، تأکید کرد: آتش نشانی قائم شهر نردبان برای ساختمان های بلند مرتبه ندارد که با توجه به اهمیت موضوع از دو نماینده عالی دولت درخواست داریم در این امر مساعدت داشته باشند.

احمدی گرجی به خرید کارخانه نساجی شماره یک قائم شهر توسط شهرداری اشاره کرد و اظهار داشت: این کارخانه با بیش از 6 هکتار زمین در مرکز شهر، آورده بسیار عظیمی برای مردم محسوب می شود که شهرداری بمنظور جلوگیری از تصاحب آن توسط بخش خصوصی، در مزایده عمومی فروش آن شرکت کرده و موفق به خرید آن شده است.

وی تصریح کرد: همه پتانسیل های موجود را بکار گرفتیم تا این پروژه عظیم را که می تواند دغدغه های رفاهی و فضای سبز مردم قائم شهر را تأمین کند، بدست خود مردم بیفتد.

رئیس شورای اسلامی شهر قائم شهر در خصوص افتتاح بلندترین میله پرچم استان مازندران، اظهار داشت: نماد هر کشوری پرچم آن مرزوبوم است که ما مفتخریم در دهه فجر امسال، بلندترین پرچم مازندران را به ارتفاع 67 متر در میدان امام خمینی قائم شهر برافراشته ایم.

احمدی همچنین، از افتتاح سه پرچم دیگر در قائم شهر، خبر داد و افزود: برای بهربرداری از این سازه ها مبلغ 300 میلیون تومان هزینه شده است.

یادآور می شود بهره برداری از زمین چمن مصنوعی کوچکسرای قائم شهر با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد ریال از دیگر برنامه های افتتاح شده شهرداری، در دهمین روز از ایام مبارک دهه فجر قائم شهر بوده است.