ایلام-اولین نشست ستاد اجرایی خدمات سفر استان ویژه نوروز 96 و با هدف برنامه ریزی و چگونگی اجرای برنامه ها در میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان برگزار شد.

به گزارش مرور نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان ایلام، مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان در این نشست با اشاره به اهمیت هماهنگی بین دستگاه‌های عضو ستاد در جهت پیشبرد امور، خواستار آمادگی کامل تمامی کمیته‌ها جهت خدمات رسانی به گردشگران شد.

در این نشست، مقرر شد دبیرخانه ستاد نسبت به مشخص نمودن شرح وظایف هر کدام از دستگاه‌ها در طول ستاد جهت اعلام در نشست ستاد سفر استان در قالب پاورپوینت اقدام و هماهنگی لازم با همکاری شهرستانها جهت انتخاب راهنماهای آموزش دیده در جاذبه‌های گردشگری حضور داشته باشند.

پاکسازی محوطه، پیگیری لازم در خصوص بررسی مکان و معرفی مجری برگزاری نوروزگاه، طرح ساماندهی چادرهای برپایی در محل استقرار کانون‌های جمعیتی در دامان طبیعت، تهیه اقلام تبلیغاتی از جمله نقشه گردشگری استان با تاکید بر معرفی جاذبه های کمترشناخته شدهف برگزاری جلسه توجیهی برای مدیران تمامی تاسیسات گردشگری (مراکز اقامتی و پذیرایی و دفاتر خدمات مسافرتی) و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از جمله مصوبات این نشست بود.