ورامین-نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین در دیدار رییس ستاد انتخابات این شهرستان گفت:همه تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی باشکوه بکار گیرید.

به گزارش مرور نیوز، عباسعلی سعیدیان معاون سیاسی انتظامی فرمانداری و رییس ستاد انتخابات شهرستان ورامین ظهر امروز با حضور در بیت امام جمعه و نماینده ولی فقیه در این شهرستان با وی دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در این دیدار حضور پر شور مردم در انتخابات پیش رو را سدی در برابر دشمنان دانست و بیان کرد:همه وظیفه دارند در جهت برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات کمک کنند و ستاد انتخابات به طور ویژه این وظیفه را دارد و لازم است همه تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی باشکوه بکار گیرید.

وی ادامه داد:به نامزدهای انتخاباتی هم توصیه می کنم که از اسراف و تبلیغات نابجا خودداری کرده و از تخریب رقبای خود بپرهیزند،فضای ناسالم انتخاباتی برازنده نظام اسلامی و کسی که برای تصدی مسئولیت در این نظام قدم به جلو می گذارد نیست .

امام جمعه ورامین خطاب به رییس ستاد انتخابات شهرستان ورامین عنوان داشت: مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که دل در گرو نظام،انقلاب و ولایت فقیه دارند،حجت بر همه تمام شد،حال نوبت شما مسئولین است تا زمینه حضور پر شور مردم پای صندوق های رای را فراهم کنید،خدای نکرده عملی صورت نگیرد که مردم دلسرد شوند.

گفتنی است در ابتدا این دیدار عباسعلی سعیدیان که به تازگی به عنوان معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان ورامین منصوب شده است برنامه های ستاد انتخابات را تشریح و گزارشاتی ارائه کرد.