هشترود - فرمانده سپاه ناحیه هشترود گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات جواب دندان شکنی به دشمنان است.

به گزارش مرور نیوز سرهنگ احمد تقی پور گفت: ما با شرکت در انتخابات مشت محکم بر دهان امریکا و اسراییل و تمام دشمنان این نظام اسلامی می زنیم.

وی ادامه داد: همچنین ملت با شرکت در انتخابات به دشمنان اعلام می کنند که همیشه حامی و پشتیبان انقلاب اسلامی و آرمان های والای انقلاب هستند و ادامه دهنده راه شهدا و امام شهدا هستند.

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر روستا و میان‌دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز(جمعه) همزمان با سراسر کشور در استان آذربایجان شرقی آغاز شد .

در این دوره از انتخابات دومیلیون و 955هزار و 332 نفر از مردم استان واجد شرایط رأی دادن هستند که می‌توانند با مراجعه به شعب اخذ رأی در سراسر استان، آرای خود را به صندوق بیندازند .

در این دوره از انتخابات، 66هزار و 102 نفر از واجدان شرایط رأی دادن در استان برای نخستین بار می‌توانند در انتخابات شرکت کنند .

همزمان با آغاز انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان‌دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز در دو حوزه انتخابیه اهر-هریس و مراغه-عجب‌شیر در استان آذربایجان شرقی برگزار می‌شود.