سخنگوی گردان‌های حزب الله عراق در واکنش به حمله نیرو‌های یمنی به ابوظبی، حکومت‌های حامی امارات را دورو توصیف کرد.

به گزارش مرور نیوز، سخنگوی نظامی گردان‌های حزب الله عراق اقدام برخی کشورهای عربی در محکومیت عملیات نیروهای انصار الله یمن علیه ابوظبی را به باد انتقاد گرفت و آن ها را «دو رو» توصیف کرد.

جعفر الحسینی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: انفجار در امارات... محکوم کردن‌ها و تعارف تکه پاره کردن‌ها علیه حق و حقیقت... این درحالی است که مردم یمن از چندین سال قبل توسط امارات و عربستان هدف وحشیانه‌ترین جنایات قرار می‌گیرند و هیچ کس آن‌ها را حتی محکوم هم نمی‌کند! حکومت‌ها با دورویی انس گرفته اند. تخت پادشاهی شان واقعا لرزید. سنگ‌های کوه‌های یمن آسمانخراش هایشان را فروریخت. کسانی در نبرد چیره شدند که ناتوان شمرده می‌شدند و خداوند یاریشان کرد. خداوند برایشان کافی و بهترین یاور و امدادرسان است.

نیرو‌های انصارالله یمن دیروز در عملیات «توفان یمن» با ۴ موشک بالدار «قدس ۲» پالایشگاه نفت المصفح و فرودگاه ابوظبی را هدف قرار دادند. در حمله نیرو‌های یمنی به ابوظبی امارات سه تانکر حامل سوخت در منطقه صنعتی ابوظبی منفجر شد. پلیس امارات گزارش داد بر اثر حمله یمنی‌ها به منطقه المصفح در ابوظبی امارات سه نفر شامل یک پاکستانی و دو هندی کشته و شش تن دیگر زخمی شدند.

پس از این حمله کشور‌های عربستان، کویت، بحرین، لبنان، دولت مستعفی یمن، اردن و تعدادی از کشور‌های غربی از جمله آمریکا و فرانسه این حملات را تروریستی برشمردند.