سردار نقدی با اشاره به خریدهای اخیر دولت از شرکت هواپیمایی بویینگ گفت: به جای پس گرفتن 2 میلیارد دلارمان از امریکا اکنون باید 16 میلیار دلار به انها پول بدهیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی مرور نیوز سردار محمدرضا نقدر معاون فرهنگی و اجتماعی سماه و رئیس سابق سازمان بسیج گفت: هیچ کس جز امام خمینی و رهبر نعظم انقلاب بسیج را به درستی نشناخت. بسیج عصاره فضایل یک ملت است و امام در پایان جنگ مسئولین را به استفاده از ظرفیت بسیج توصیه کرد.

وی با بیان اینکه بسیج همواره به وظایفش عمل کرده است افزود: اگر دولتمعقتد به بسیج باشد ظرف 3 تا 5 سال صادرات محصولات کشاورزی 2 برابر می شود. سردار نقدی با اشاره به رضایت رهبر از عملکردش اظهار داشت: خشنودی حضرت آقا همان چیزی است که می توانم روز حشر ان را ارائه دهم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: هدف فتنه این بود که بگوید راه پیشرفت ما تسلیم در برابر امریکا است و امروز هر نادانی می فهمد که تعامل با انریوا فقط خسران به بار می آورد.

معاون فرهنگی و اجتملعی سپاه تصریح کرد: آقایان قول دادند 2 میلیارد دلار پول ملت را از امریکا بگیرند اما امروز خبردار شدیم 16 میلیارد دلار باید به حلقوم امریکا بریزیم.

وی افزود: در حالی که دشمن موفق نشد حتی به اندازه یک کشور اروپایی از ایران برای تروریست ها یارگیری کند اما کافی است نگاهی به تعداد داوطلبان بسیجی خواهان اعزام به سوریه نگاه کنند. سردار نقدی در پایان گفت: من هر کجا باشم در خط مقدم مبارزه با امریکا هستم,