هنوز مردم رویدادهای تلخ سال 88 را فراموش نکرده اند که چگونه برخی در داخل و خارج از کشور برای بر هم زدن نظم عمومی، امنیت کشور و زیر سوال بردن اصل نظام تا کشاندن جوانان این مرز و بوم به کام مرگ ، تقلا می کردند که امروز بعد از هشت سال، عده ای قصد کردند به گونه ای دیگر، نظام و مردم را با چالش مواجه کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی مرور نیوز، همانانی که دیروز با برپایی آنهمه شراره های انزجار و کشاندن جوانان به خیابان ها و با حمایت از هم فکران خارجی خود نتوانستند کاری از پیش ببرند و در رسیدن به هدف شوم خود ناکام ماندند، امروز با نوشتن نامه ای به رییس جمهور منتخب آمریکا قصد دارند کار نیمه تمام خود را تمام کنند؛ اما زهی خیال باطل!!

همزمان با وقایع سال 88، مردم جمهوری اسلامی ایران تحریم های سختی را شاهد بودند که پشت سر هم در سنای امریکا و شورای امنیت سازمان ملل آن هم به سرکردگی آمریکا تصویب می شد؛ آنان با ادعای واهی تولید سلاح های هسته ای، رعایت نشدن حقوق بشر در ایران و ساخت موشک های نظامی و مواردی از این دست ملت ایران را تحریم کردند و این در حالی است که رهبر نظام جمهوری اسلامی ایران بارها و بارها تاکید کرده اند ایران هیچگاه بدنبال ساخت سلاح های هسته ای نبوده و نیست. 

فروردین سال گذشته بعد از سالیان سال تلاش برای رفع تحریمها و فشارها به مردم ایران، دولتمردان جمهوری اسلامی ایران با نشستن پای میز مذاکره با شش کشور قدرتمند دنیا توانستند روی کاغذ بخشی از این تحریمها را لغو کنند؛ هر چند عملا هنوز آنچه که هدف جمهوری اسلامی ایران بود به طور کامل محقق نشد.

کاخ نشینان خارج نشین که خبر از کوخ نشینان این مرز و بوم ندارند حالا که گویی خوشی زیادی ته دل آنان را زده است، با یک اقدامی احمقانه، ناشیانه و خودسرانه قلم در دست گرفته و برای رییس جمهور منتخب آمریکا که حین انتخابات مدام بر کوس لغو برجام می زد، نامه نوشته و در آن نامه به طور علنی خواستار افزایش تحریم های ضد ایرانی شدند.

وبگاه فاکس نیوز با انتشار این خبر بخشی از این نامه را به صورت زیر آورده منتشر کرده است، «در زمان مبارزات انتخاباتی شما، ما و میلیون‌ها ایرانی هم‌عقیده در اعتراض صریح شما به توافق اتمی اوباما رییس جمهور کنونی با جمهوری اسلامی ایران بودیم. صمیمانه امیدواریم که با انتخاب دولت جدید و کنگره برای اولین بار فرصتی برای بازنگری نسبت به عواقب فاجعه‌بار این توافق و اجرای تعهدی که به رای دهندگان در این زمینه داده شد، فراهم شود».

در بخش دیگر این نامه آمده است: «امیدواریم که تحت رهبری شما آمریکا به مردم ایران برای باز پس‌گیری کشور از اسلام گرایانی که برای چهار دهه است در راس کشور هستند، کمک کند.»

امضاکنندگان این نامه ضمن مقایسه ایران با داعش، حملات صورت گرفته در اروپا را هم به جمهوری اسلامی مرتبط کرده و نوشته‌اند که اقدامات ایران آغازگر بحران تروریسم بوده است.

سیاوش صفوی، احمدی باطبی، مجید محمدی، امیرحسین اعتمادی و شماری دیگر از افرادی که پیشتر هم از کنگره آمریکا خواسته بودند تحریم‌های تازه‌ای علیه ایران وضع کند، از امضاکنندگان این نامه هستند.

فاکس نیوز نوشته است که هرچند نام اعضای گروهک منافقین در بین امضاکنندگان این نامه نیست، اما این گروهک یکی از سازمان‌یافته‌ترین گروه‌های ضدانقلاب به شمار می‌آید که از تعامل با ترامپ استقبال کرده است.

علی صفوی از اعضای برجسته گروهک منافقین در مصاحبه با فاکس نیوز محتوای نامه فوق را تکرار کرده و از ترامپ خواسته تا با ادعای نقض حقوق بشر و حمایت از تروریسم، تحریم‌های شدیدتری علیه ایران وضع کند.

به نوشته فاکس‌نیوز، این گروهک در زمان حمله عراق به ایران، از طریق ارائه اطلاعات به آمریکا کمک کرده و در انتشار اسرار هسته‌ای ایران هم نقش داشته است.

به نوشته این منبع خبری، اینک برخی امیدوارند دولت جدید آمریکا با گستره‌ای از مخالفان نظام ایران از سلطنت‌طلبان گرفته تا لیبرال‌ها تعامل برقرار نماید.

یک منبع نزدیک به تیم ترامپ که مایل به افشای نامش نبود در این زمینه به فاکس نیوز گفت، مشاوران ارشد ترامپ چون «نیوت گینگریج»، «رودی جولیانی» و «جان بولتون» مستحکم‌ترین روابطرا با گروهک منافقین دارند.این نامه ننگین وطن فروشان بازتاب های گسترده ای در سطح داخلی و بین المللی داشته است و چه دوست و چه دشمن نسبت به این اقدام ذلیلانه واکنش نشان دادند.

حال باید دید واکنش خدایان فتنه در آنسوی مرزها به این نامه چه خواهد بود!!