دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه مهره های سوخته در انتخابات قبلی نباید در این دوره از انتخابات شرکت کنند، گفت: از وحدت بوجود آمده اصولگرایان در مجلس برای انتخابات استفاده می کنیم.

محمدرضا باهنر در گفتوگو با خبرنگار سیاسی مرور نیوز و در پاسخ به این سوال که آیا اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری به اجماع میرسند یا نه، افزود: آرزویمان این است که به یک اجماع برسند و همه تلاشمان را داریم انجام میدهیم.

وی خاطرنشان کرد: هدف ما هم اجماع برای انتخاب نامزد است.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین در عین حال گفت: اگر به 85 تا 90 درصد اجماع هم برسیم، خوب است؛ در مجلس دهم وحدت خوبی برقرار است.

وی ادامه داد: گر چه در تهران کرسیهای مجلس به اصلاح طلبان واگذارشد اما در نهایت مثلا لیست امید امیدوار بودند که هیات رئیسه مجلس را در اختیار بگیرند که این امر به دلیل وحدت موجود بین اصولگرایان، اتفاق نیفتاد.

باهنر تصریح کرد: از این وحدتی که در مجلس روی داد  بهره خواهیم برد و آن را جامع تر خواهیم کرد؛  اما اینکه بگوییم تمام نفرات در این وحدت قرار میگیرند باید تلاش کنیم.

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره اینکه شنیدهها حاکی از ورود افرادی است که در دوره های قبلی ریاست جمهوری شرکت کرده  و رای لازم را کسب نکردند (همان مهره های سوخته) به این دوره از انتخابات است و آیا شما با این قضیه موافق هستید یا نه، گفت: موافق هستم بسیاری از اینها نباید در انتخابات شرکت کنند و حضور نیافتن آنان در انتخابات به نفع و صلاح خودشان هم است.

وی خاطرنشان کرد: در  تلاش هستیم تا این افراد در این دوره از انتخابات حضور نیابند.