عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: ما در ماه گذشته جلسات متعددی با ستاد کل نیرو‌های مسلح و سازمان برنامه و بودجه برگزار کردیم که درنهایت برسر تامین منابع حقوق سربازان توافق شد.

به گزارش مرور نیوز، محسن دهنوی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: ما در ماه گذشته جلسات متعددی با ستاد کل نیرو‌های مسلح و سازمان برنامه و بودجه برگزار کردیم که درنهایت برسر تامین منابع حقوق سربازان توافق شد.

وی افزود: با توجه به اینکه ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای اجرای قانون افزایش حقوق سربازان نیاز بود، این منابع هم اکنون تامین شده است.

دهنوی در ادامه گفت: برهمین اساس از ماه آذر به بعد به طور میانگین حقوق سربازان از ۳ میلیون ۸۵۰ هزار تومان به ۴ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان افزایش پیدا می‌کند که در حقیقت ۲۰ درصد به حقوق سربازان٬ مجددا اضافه می‌شود.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: لازم به ذکر است که در یک ماه آینده خبر‌های خوب بیشتری را هم برای سربازان خواهیم داشت.

دهنوی در انتها گفت: شوای نگهبان هنوز درباره مصوبات مربوط به سربازی در برنامه هفتم اعلام نظر نکرده، اما ستادکل نسبت به اصلاح فرآیند سربازی نگاه مثبتی دارد و خود آن‌ها نیز در این راستا پیشقدم هستند.