جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با اشاره به اینکه تقویت همدلی از برکات بازگشت شهداء به کشور است گفت: امروز مردم سنندج با استقبال باشکوه از پیکر مطهر 20 شهید گمنام بار دیگر همدلی و وحدت خوب این استان را به دشمنان نشان دادند.

به گزارش مرور نیوز، سردار حمزه فلاح در حاشیه مراسم استقبال از پیکر مطهر 20 شهید گمنام با بیان اینکه مردم استان کردستان مردمانی خوب و ولایت‌مدار هستند اظهار داشت: خداوند متعال را شاکر هستیم که بعد از مدت‌ها شهر سنندج میزبان پیکر مطهر شهدای گرانقدر شد.

وی با اشاره به اینکه تقویت همدلی از برکات بازگشت شهداء به کشور است گفت: امروز اقشار مختلف مردم از پیر و جوان و برادران شیعه و سنی در سنندج با استقبال گرم و باشکوه از پیکر مطهر 20 شهید گمنام دوران دفاع مقدس بار دیگر همدلی و وحدت خوب این استان را به دشمنان نشان دادند

جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه شهیدان نماد وحدت و اقتدار هستند، تصریح کرد: وقتی پیکرهای مطهر این شهیدان گرانقدر وارد شهر سنندج شدند همه برادران شیعه و سنی در کنار هم به استقبال این عزیزان رفتند که جا دارد از همه مردم تقدیر و تشکر کنیم.

وی گفت: امیدواریم که در زندگی خود بتوانیم عملاٌ راه شهداء و امام شهداء را ادامه بدهیم تا در روز قیامت سربلند و موفق باشیم.