ورامین-طرح سپاس با تشکیل 171 تیم در ورامین اجرا شد و مسئولان شهرستان ورامین به دیدار 513 خانواده شهید و ایثارگر رفتند.

به گزارش مرور نیوز، طرح سپاس صبح سه شنبه و همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در ورامین برگزار شد.

نادر نصیری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان تهران، روسا و مدیران بنیاد شهید شهرستان های استان تهران و مسئولان ادارات، ارگان ها و نهادهای مختلف شهرستان ورامین در طرح سپاس در ورامین شرکت کردند.

طرح سپاس سال گذشته و برای نخستین بار در شهرستان ورامین به اجرا درآمد و مسئولان استانی و شهرستانی، با 513 خانواده شهید و ایثارگر این شهرستان دیدار کردند.

 

تشکیل 171 تیم برای دیدار با 513 خانواده شهید و ایثارگر شهرستان ورامین

دومین مرحله طرح سپاس نیز با تشکیل 171 تیم از مسئولان استانی و شهرستانی، به منظور دیدار با 513 خانواده شهید و ایثارگر همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در شهرستان ورامین به اجرا درآمده است.

تجدید میثاق با آرمان های بلند شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران و پیگیری مشکلات آنان از جمله اهدافی است که در طرح سپاس دنبال می شود.

اجرای طرح سپاس در ورامین/دیدار با 513 خانواده شهید و ایثارگر

امیر پورجوادی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مسئول کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری به منظور دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران اظهار داشت: طرح سپاس از فرمایشات و تأکیدات مقام معظم رهبری برگرفته شده است.

وی با اشاره به این نکته که تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه همگانی است، افزود: اجرای مطلوب طرح سپاس و دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران یک تکلیف حکومتی و یک وظیفه شرعی برای آحاد ملت ایران است.

 

طرح سپاس برای نخستین بار در ورامین اجرا شد

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ورامین با اشاره به این نکته که طرح سپاس برای دومین سال پیاپی در ورامین برگزار می شود، ادامه داد: طرح سپاس سال گذشته در ورامین اجرا شد و مسئولان شهرستان ورامین و بنیاد شهید شهرستان های استان تهران به دیدار خانواده شهید و ایثارگر رفتند.

پورجوادی اضافه کرد: طرح سپاس در مرحله نخست از شهرستان ورامین آغاز شد و سپس در شهرستان های استان تهران به اجرا درآمد و برکات و دستاوردهای فراوانی را به همراه داشت.

وی عنوان کرد: در دومین مرحله طرح سپاس نیز با محوریت بنیاد شهید و امور ایثارگران و با حضور مسئولان استان تهران و شهرستان ورامین، 513 خانواده شهید و ایثارگر مورد بازدید قرار می گیرند.

 

توجه به جامعه ایثارگران از جمله دستاوردهای طرح سپاس است

اجرای طرح سپاس در ورامین/دیدار با 513 خانواده شهید و ایثارگر

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ورامین بیان داشت: 171 تیم از مدیران ادارات و نهادهای مختلف اعم از مدیران ستادی و مسئولان شهرستان ورامین تشکیل شده و هر تیم به دیدار سه خانواده شهید و ایثارگر می روند.

مسئول کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین عنوان کرد: توجه به جامعه ایثارگران، جمع آوری خاطرات خانواده شهدا و ایثارگران، توزیع عادلانه تر امکانات، بررسی مشکلات جامعه ایثارگری و ترویج فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت از جمله دستاوردهای طرح سپاس بوده است.

پورجوادی متذکر شد: همزمانی دومین مرحله طرح سپاس با ایام الله دهه مبارک فجر سبب افزایش دستاوردهای حضور مسئولان در میان خانواده معظم شهدا و ایثارگران خواهد شد.

 

سه هزار پرونده در بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ورامین وجود دارد

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ورامین با اشاره به هدف این نهاد مقدس برای دیدار با تمامی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران اظهار داشت: بر اساس بررسی های به عمل آمده، سه هزار پرونده در بنیاد شهید و امور ایثارگران ورامین وجود دارد.

مسئول کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان ورامین گفت: تلاش داریم تا در قالب طرح سپاس، با تمامی خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تحت پوشش بنیاد شهید دیدار کنیم.

وی بیان داشت: در این طرح، دیدار با خانواده های معظم شهدایی که پرونده آنان در ورامین بوده و در استان های دیگر ساکن هستند نیز انجام می شود.

گفتنی است بر اساس طرح سپاس، هر یک از 171 تیم تشکیل شده از مسئولان ادارات و نهادهای مختلف، به دیدار سه خانواده شهید و ایثارگر رفته و در ایام دهه مبارک فجر با 513 خانواده شهید دیدار می کنند.