نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و امام جمعه موقت شاهرود گفت: با تروریست ها باید برخورد جدی شود چرا که آن ها تابع هیچ اصول انسانی و دمکراتیک نیستند.

به گزارش مرور نیوز، حجت الاسلام علی سعیدی در نمازجمعه شاهرود با اشاره به حوادث تروریستی روز چهارشنبه در تهران افزود : اگر مقابله مدافعان حرم با تروریست ها و تکفیری ها در سوریه و عراق انجام نمی شد، امروز باید در کوی و برزن کشور با آن ها مقابله می کردیم.
وی با انتقاد از آن هایی که برخوردهای انجام شده با منافقان در دهه 60 را زیر سوال می برند، گفت : اگر با منافقان برخورد جدی نمی شد، خساراتی که ببار می آوردند بسیار بیشتر می شد.
وی در بخش دیگری به انتخابات 29 اردیبهشت اشاره و اضافه کرد : این انتخابات درس و عبرت هایی برای مردم ایران داشت که باید به آن ها توجه شود.
سعیدی حضور 41 میلیونی مردم ایران در انتخابات را از ارزش های انقلاب اسلامی و نظام دانست و گفت : حضور حداکثری مردم ایران نشان مردم سالاری دینی نظام بود که حفظ این مردم سالاری ضروری است.
حجت الاسلام سعیدی با بیان این که جبهه حق و باطل در طول تاریخ مقابل هم قرار داشته اند، افزود : این تقابل هیچگاه به حساسیت امروز نبوده است.
وی مردم سالاری دینی را یکی از ارمغان های امام راحل ذکر کرد و گفت : مردم سالاری دینی به معنای حاکمیت دین باحضور مردم درهمه صحنه ها با محوریت ولایت فقیه است.
وی ادامه داد : در مردمسالاری دینی مردم شرایطی را فراهم می کنند که حاکمیت دین بر جامعه عملی شود.
نماینده ولی فقیه در سپاه با تشریح تفاوت های حاکمیت براساس بیعت و انتخابات ، افزود: با برگزاری انتخابات نهادهای حاکمیتی شکل می گیرند تا مجری احکام دین در جامعه باشند.
وی در تشریح تفاوت های مردم سالاری دینی و غربی ، گفت: در مردم سالاری غربی استفاده از عوامل زر، زور و نیرنگ امری عادی است و حتی برای آن فلسفه سازی هم کرده اند.
سعیدی بیان داشت : هرگاه این عوامل در انتخابات ایران دخیل شود، دیگر مردم سالاری دینی محسوب نخواهد شد.