فرمانده یگان های ویژه نیروی انتظامی گفت: کنترل ناآرامی در دی ماه ۹۶، اعتراض بازاریان در مردادماه ۹۷، حادثه دراویش در خیابان پاسداران، اعتراض کشاورزان و ده‌ها تجمع صنفی از جمله اقداماتی بود که یگان ویژه با هوشمندی و کمترین هزینه‌ها توانست مهار کند.

به گزارش مرور نیوز،  سردار حسن کرمی ،  فرمانده یگان‌های ویژه نیروی انتظامی در مراسم صبحگاه مشترک یگان های ویژه نیروی انتظامی با خوش آمدگویی به مدعوین و خانواده شهدا و تعدادی از جانبازان حاضر در مراسم گفت: نیروی انتظامی همواره در خدمت رسانی به مردم در عرصه‌های مختلف منشأ خدمات فراوانی بوده است که خوشبختانه همواره مورد حمایت مردم بوده و در این مسیر توانسته رضایت مقام معظم رهبری را کسب کند.

وی افزود: یگان ویژه نیروی انتظامی از روزهای اولین دفاع مقدس و همزمان با حضور نیروهای کمیته در مناطق عملیاتی آغاز به کار کرد.

فرمانده یگان‌های ویژه نیروی انتظامی گفت: امروز یگان ویژه یکی از نیروهای واکنش سریع نیروهای مسلح محسوب می‌شود که با برخورداری از آمایش سرزمینی مناسب و تجهیزات پیشرفته و نیروهای متدین و انقلابی به صورت ۲۴ ساعته در مقابل هر گونه تهدید ایستاده است.

کرمی به نمونه‌هایی از مقابله هوشمندانه یگان ویژه اشاره کرد و افزود: کنترل ناآرامی در دی ماه ۹۶، اعتراض بازاریان در مردادماه ۹۷، حادثه دراویش در خیابان پاسداران، اعتراض کشاورزان و ده‌ها تجمع صنفی از جمله اقداماتی بود که یگان ویژه با هوشمندی و کمترین هزینه‌ها توانست مهار کند.

وی دیگر اقدامات یگان ویژه را مردم یاری این یگان در حوادث طبیعی از جمله زلزله کرمانشاه، سیل در استان‌های خوزستان، گلستان و لرستان و آتش سوزی در مراتع و جنگل‌ها و نیز تأمین نظم و امنیت زائران در اربعین و خدمات رسانی در این مسیر از جمله خدمات مردم یاری این یگان عنوان کرد.

وی به تأمین بیش از ۵۰۰ مسابقه ورزشی در طول سال اشاره کرده و افزود: پشتیبانی از سایر یگان های نیروی انتظامی و خدمات در ایام مهم سال از جمله ۲۲ بهمن، روز قدس، ۹ دی ماه و ... از دیگر اقدامات این یگان محسوب می‌شود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با انجام خدمات بهتر در مأموریت‌ها بتوانیم در ابتدا رضایت خداوند متعال و امام زمان (عج) و نایب برحقش فرماندهی معظم کل قوا و نیز فرماندهان و مسئولان را به دست آوریم.