استاندار اصفهان با ارسال پیامی، ارتحال جانکاه مجاهد نستوه، یار دیرین وشاگرد صدیق حضرت امام رضوان الله علیه و همراه همیشگی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.

به گزارش مرور نیوز از اصفهان،  زرگرپور در پیامی ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.

متن پیام ایشان بدین شرح می باشد:

انالله و انا الیه راجعون

ارتحال جانکاه مجاهد نستوه، یار دیرین و شاگرد صدیق حضرت امام رضوان الله علیه و همراه همیشگی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی ضایعه ای عظیم برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی عالم و سیاستمداری بود که مخلصانه از ابتدای نهضت اسلامی تا آخرین روز زندگی پر برکت خود لحظه ای از خدمت صادقانه وتلاش مستمر در نگهبانی از ارزش های اسلام و انقلاب دریغ نفرمودند به طوری که فقدان ایشان برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم عزیز ایران به آسانی جبران پذیر نخواهد بود.

مجاهدت های ایشان در تمامی ادوار انقلاب اسلامی از استقرار نظام جمهوری اسلامی و ایفای مسوولیت های خطیر در اداره کشور و دفاع مقدس تا ریاست مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام همواره ماندگار خواهد ماند و هرگز از حافظه این سرزمین فراموش نخواهد شد.

اینجانب این ضایعه اسفناک را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، ریاست محترم جمهوری، حوزه های علمیه، بیت مکرم آن فقید سعید، امت ایران اسلامی و مردم شریف استان، تسلیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال برای آن خدمتگزار صدیق، علو درجات و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.