مدیر تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی7 مسابقه قرآنی در حرم مطهر امام رضا(ع) ویژه گروه‌های سنی مختلف برگزار می‌شود.

به گزارش مرور نیوز از مشهد،علی امینی گازار با بیان اینکه اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی در ایام الله دهه فجر مسابقه قرآنی «انقلاب ارزش‌ها در سیره انبیاء» را برگزار کرده است، ابراز کرد: در این مسابقه آیات قرآن کریم پیرامون بعثت انبیاء و اولیاء الهی به عنوان یک انقلاب اسلامی در سطح جامعه بیان شده است.

وی بیان کرد: همچنین در این مسابقه مردم به ویژه نسل جوان با ماهیت قرآنی انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) بیشتر آشنا می‌شوند.

امینی گازار به مسابقه « در محضر قرآن 9» اشاره کرد و گفت: زائران با شرکت در این مسابقه با آیات وحی پیرامون استجابت دعا و آداب دعا کردن آشنا خواهند شد.

وی با بیان اینکه در این ایام فرخنده مسابقه قرآنی «آفتاب طوس» ویژه کارکنان اداره مرکزی آستان قدس رضوی تدارک دیده شده است، ابراز کرد: زائران کودک و نوجوان نیز می‌توانند در ایام الله دهه فجر در مسابقات قرآنی «فرشتگان آسمانی» و «از قرآن بپرس 4» شرکت کنند.

مدیر تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی مسابقات قرآنی «شکوه هشتم» ویژه عموم زائران و «فرقان» ویژه محافل قرآنی بانوان را از دیگر مسابقاتی دانست که در ایام خجسته در بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود.

وی ارتقای بینش قرآنی زائران و مجاوران، آشنایی با آیات قرآن کریم پیرامون نقش و جایگاه انقلاب اسلامی، ارتقاء باورهای دینی بین جوانان و نوجوانان را از مهم ترین اهداف برگزاری این مسابقات دانست.

امینی گازار بیان کرد: زائران می‌توانند برای شرکت در مسابقات قرآنی در 2 نوبت صبح و عصر به واحد محافل و مسابقات واقع در اتاق 17 دارالقرآن الکریم واقع در صحن جمهوری اسلامی حرم مطهر رضوی مراجعه کنند.