مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد یزد از برپایی نمایشگاه و برگزاری ویژه برنامه نوروزی در مسجد تاریخی آخوند ملااسماعیل یزد در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش مرور نیوز، «محسن رستگاری» با اشاره به در پیش بودن ایام نوروز و برنامه‌های کانون‌های مساجد یزد گفت: با توجه به موقعیت تاریخی استان یزد در سطح کشور، کانون‌های مساجد استان یزد اقدام به برپایی نمایشگاه و ویژه برنامه‌هایی با همکاری ستاد نوروزی کانون‌های مساجد یزد، ستاد نماز جمعه استان یزد و هیات امنای مسجد ملااسماعیل یزد کرده است .

وی افزود: در این راستا ویژه برنامه بزرگداشت ایام نوروزی در مسجد ملا اسماعیل یزد برگزار می شود که با توجه به بافت تاریخی و قدمت زیاد مسجد ملااسماعیل، امیدواریم برنامه های خوبی را برای مسافران نوروزی داشته بشیم .

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یزد تصریح کرد: این نمایشگاه در غرفه‌های صنایع دستی (سفالگری و گلیم‌بافی)، محصولات فرهنگی(صنایع چوبی)، یزد، حسینیه‌ی ایران(معرفی هیئات مذهبی و نخل برداری یزد)، ایستگاه سلامت ، ایستگاه نقاشی، غرفه کودک (ارائه و فروش بازی های فکری نسل سلمان)، غرفه مشاوره (خانواده . ازدواج. تربیت اسلامی فرزند ) برپا می‌شود .

وی ادامه داد: همچنین ایستگاه صلواتی(چای)، غذاهای ایرانی اسلامی(یزدی)، ایستگاه عکاسی(هفت‌سین مسجدی)، غرفه مهدویت و ولایت فقیه، غرفه عفاف و حجاب(فروش و ارائه محصولات خواهران )، غرفه عفاف و حجاب (ویژه برادران)، غرفه کتاب از دیگر غرفه‌های این برنامه است .

رستگاری در پایان گفت: برنامه‌های ویژه ایام نوروزی به همت کانون سردار شهید عاصی زاده با همکاری کانونهای منطقه انقلاب یزد از 29 اسفندماه 95 تا 12 فروردین 96 در مجموع تاریخی مسجد آخوند ملااسماعیل برگزار و در دو نوبت صبح و بعداز ظهر از ساعت 9 تا 13 و 17 تا 21 آماده استقبال از میهمانان نوروزی است.