سرپرست واحد نوسازی شهرداری کهریزک گفت: 18 هزار ملک مسکونی تجاری و صنعتی در کهریزک شناسایی شدند.

به گزارش مرور نیوز، حسن عرب کرمانی  در حضور خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در سال گذشته با هدف شناسایی املاک مسکونی، اداری، تجاری و صنعتی شهر کهریزک، طرح ممیزی شهر در دستور کار واحد نوسازی قرار گرفت که خوشبختانه اکنون 90 درصد از اجرای این طرح توسط پیمانکار مجری طرح ممیزی تمام شده است.

وی افزود: در حال حاضر 13884 پرونده فیزیکی املاک مسکونی، ویلایی، آپارتمانی، باغ و زمین در محدوده جغرافیایی شهر کهریزک تشکیل شده است.

عرب کرمانی در ادامه از تشکیل 4194 پرونده فیزیکی املاک صنفی، خدماتی، صنعتی و کارگاهی و تولیدی در شهر خبر داده و گفت: با تکمیل طرح ممیزی شهر، اطلاعات دقیقی از تمامی املاک شهر با کاربری های مختلف به دست می آید که این اطلاعات می تواند منبع مناسبی برای رفع مشکلات شهر، ارائه خدمات منسجم تر به شهروندان و توزیع و دریافت عوارض نوسازی در راستای افزایش درآمد پایدار شهر باشد.

وی با تاکید بر ادامه این طرح تا بررسی تمام املاک کهریزک، افزود: از حدود 18 هزار ملک شناسایی شده ، اطلاعات دقیق 8 هزار ملک در سامانه نرم افزاری نوسازی به ثبت رسیده و اطلاعات باقیمانده نیز به زودی به اتمام خواهد رسید و این سامانه به روز رسانی خواهد شد.