این مقاله بهترین هتل‌های 5 ستاره باکو را به شما معرفی می‌کند تا با دید بازتری دست به انتخاب اقامتگاه در پایتخت کشور آذربایجان بزنید.

به گزارش مرور نیوز، هتل‌های 5 ستاره ساخته شده‌اند تا خاص‌ترین تجربه اقامت را برای شما رقم بزنند. تاپ‌ترین هتل های باکو با هم برای جلب رضایت مهمانان در رقابت‌اند و سعی می‌کنند با ارائه خدمات عالی همه نیازهای مسافران را در بهترین حالت ممکن پوشش دهند. این هتل‌ها معمولا در موقعیت ممتاز مکانی بنا می‌شوند و به جاهای دیدنی شهر دسترسی دارند. اقامت در لوکس‌ترین هتل های باکو می‌تواند به بخش خاطره‌انگیز سفرتان تبدیل شود چرا که با داشتن همه امکانات از خدمات اسپا گرفته تا مراکز تناسب ‌اندام، استخرهای شنا و حتی سواحل خصوصی، رستوران‌های درجه یک و کارکنان آموزش‌دیده آماده‌اند تا تجربه لذت بخشی را به شما هدیه کنند. این مقاله بهترین هتل‌های 5 ستاره باکو را به شما معرفی می‌کند تا با دید بازتری دست به انتخاب اقامتگاه در پایتخت کشور آذربایجان بزنید.

 

هتل فور سیزن شهر باکو

هتل فور سیزن شهر باکو Four Seasons Hotel Baku

هتل فور سیزن باکو به مجموعه هتل‌های فورسیزن تعلق دارد. این مجموعه در کشور کانادا ثبت شده و شبکه‌ای از هتل‌های زنجیره‌ای مجلل و گران‌قیمت را در سرتاسر جهان اداره می‌کند. طبق نظرسنجی‌ها این هتل با جلب رضایت 96درصدی از مهمانانش، در بالاترین رده هتل های باکو قرار می‌گیرد. از جمله امکانات این هتل می‌توان به مرکز خرید شیک، سالن ماساژ، اسپا، استخر و آرایشگاه اشاره کرد. برای مهمان‌های خاص، امکان ترانسفر فرودگاهی با خودروی لیموزین وجود دارد. در صورت اقامت در هتل فور سیزن باکو، تنها چند قدم با مرکز شهر فاصله خواهید داشت و می‌توانید پیاده به موزه فرش آذربایجان، میدان فواره و سالن فیلارمونیک آذربایجان بروید. ورود حیوانات خانگی به این هتل مجاز است.

 

 

مجموعه جی دبلیو ماریوت آبشرون JW Marriott Absheron Baku

آیا دوست دارید در یک هتل 5 ستاره با منظره برج‌های شعله باکو اقامت کنید؟ هتل جی دبلیو ماریوت آبشرون در سال 2011 میلادی در 23 طبقه ساخته شده و 243 اتاق کاملا مجهز دارد. اتاق‌ها دارای مینی بار و تلویزیون LED هستند و تخت مموری فوم با روتختی و ملحفه‌های پنبه‌ای مصری اقامتی راحت برای شما خواهند ساخت. کادر این هتل به ۶ زبان ترکی، روسی، ایتالیایی، آلمانی، انگلیسی و آذربایجانی صحبت می‌کنند. از نزدیک‌ترین جاهای دیدنی به هتل آبشرون می‌توان به ساحل، بازار بندری باکو، بولوار باکو، سالن تئاتر اپرا و باله اشاره کرد. برای انتخاب وعده‌های غذایی می‌توانید منوی سه رستوران این مجموعه را با هم مقایسه کنید، کافی‌شاپ و بار هم همیشه با پرداخت هزینه در دسترس مهمانان هستند.

 

 

هتل هیلتون باکو Hilton Baku

نام گروه هتل‌‌های بین‌المللی هیلتون به گوش همه اهالی سفر آشنا است. اگر علاقه‌مند باشید در یکی از هتل های باکو اقامت کنید که همه خدمات آن در لوکس‌ترین حالت ممکن طراحی شده باشند، به شما یکی از 309 اتاق هتل هیلتون را پیشنهاد می‌کنیم. این هتل 3 رستوران و دو کافی‌شاپ دارد و صبحانه بوفه همه‌روزه از ساعت 6 صبح تا 11 صبح با پرداخت هزینه در دسترس است. هتل هیلتون برای راحتی مسافران همه امکانات لازم را فراهم می‌کند. درصورت نیاز خودروی لیموزین، اتاق بازی کودکان، سالن جلسات، برگزاری همایش‌ها و سالن ماساژ و اسپا برای راحتی شما وجود دارند. هتل هیلتون باکو در منطقه‌ای سرسبز و نزدیک به خط ساحلی ساخته شده و اقامتی پر از آرامش و حس خوب را برایتان تضمین می‌کند.

 

 

هتل فیرمونت در برج‌های شعله باکو Fairmont Baku - Flame Towers

هتل فیرمونت یکی از هتل های باکو مجلل است که در دل برج‌های شعله واقع شده و می‌تواند یک اقامت فوق‌العاده برای شما رقم بزند. این هتل با فرودگاه حیدر علی‌اف ۳۲ کیلومتر فاصله دارد و ترانسفر رایگان فرودگاهی شما را به هتل خواهند رساند. هتل فیرمونت به خیابان مشهور مارتیرز باکو نزدیک است و مسافران بیشتر علاقه‌مندند در اتاق‌هایی با پنجره‌های تمام شیشه و چشم‌انداز دریای خزر اقامت کنند. طراحان این مجموعه با نهایت دقت در دکوراسیونی لوکس و مدرن امکاناتی مثل حمام‌های مرمری، تهویه‌ هوشمند، میز کار بزرگ، مینی بار کاملاً مجهز و دستگاه قهوه‌ساز برای راحتی هرچه بیشتر مهمانان فراهم کرده‌اند. جاز کلاب مجموعه فیرمونت با منظره‌ای خارق‌العاده از دریای خزر، آخر هفته‌ها میزبان دوستداران رقص و موسیقی است.

 

هتل فیرمونت در برج‌های شعله باکو

 

هتل موگان باکو Mogan Hotel Baku

شاید برایتان سوال پیش ‌آمده باشد که آیا همه هتل‌های 5 ستاره باکو محیط و خدمات یکسانی دارند؟ باید بگوییم که خیر، هتل های باکو هم در رده‌های مختلفی می‌گیرند. هتل موگان باکو یکی از هتل‌های 5 ستاره این شهر است که با هزینه مناسب‌تر و البته و دکوراسیون عادی‌تر، میزبان مسافران از سرتاسر جهان است. اگر در موگان باکو اقامت کردید، با طی‌کردن مسافتی حدود 2.5 کیلومتر به مرکز شهر خواهید رسید و از نزدیک‌ترین جاذبه دیدنی می‌توان به این هتل باغ گیاه‌شناسی مرکزی اشاره کرد. هتل موگان باکو امکاناتی مانند اسپا، سالن ورزشی، کافه اینترنت سیمی رایگان، خدمات خشک‌شویی، فضای کنفرانس و پذیرش ۲۴ ساعته دارد. صبحانه بوفه همه‌روزه از ساعت 7:00 صبح تا 10:00 صبح با پرداخت هزینه در دسترس است.

 

هتل موگان باکو

 

با بهترین هتل های باکو آشنا شدید؟ زمان رزرو اتاق از طریق فلای تودی فرارسیده!

تا این‌جا برترین هتل‌های 5 ستاره شهر باکو را به شما معرفی کردیم و به‌طور مختصر امکاناتشان را شرح دادیم. برای مشاهده جزئیات دقیق‌تر مثل محل قرارگیری هتل، زمان تحویل اتاق و قیمت لحظه‌ای به سایت فلای تودی مراجعه کنید. دیگر زمان مراجعه به آژانس‌های مسافرتی برای خرید خدمات سفر گذشته و سیستم‌های رزرو آنلاین هتل همان خدمات را با کوتاه‌ترین و آسان‌ترین روش در اختیار شما می‌گذارند. سایت فلای تودی با داشتن ارتباط مستقیم با بیش‌از 450 هزار هتل خارجی، سرآمد تمام سیستم‌های رزرو آنلاین هتل است. اگر به کسب اطلاعات بیشتر مایلید، در خبرنامه ایمیلی فلای تودی عضو شوید تا جدیدترین پیشنهادهای بلیط هواپیما باکو را دریافت کنید.