جهت واقعی‌سازی و افزایش امکان تحقق بودجه سال 96 برخی از اوراق مشارکت، کمک‌های دولتی و بخش‌هایی که امکان وصول آن وجود نداشت به طور کامل حذف شده است.

به گزارش مرور نیوز ازمشهد، محمد کمال سرویها اظهار داشت: بودجه پیشنهادی سال 96 شهرداری مشهد نسبت به بودجه سال جاری از امکان تحقق بیشتری برخوردار است.

وی افزود: بودجه سال آینده شهرداری کاملا اصولی تدوین و تنظیم شده و اگر قرار بود به دور از واقعیت‌های حاکم بر جامعه و غیر اصولی بودجه تنظیم شود امکان ارائه بودجه 15 هزار میلیارد تومان نیز وجود داشت.

رییس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس خاطرنشان کرد: جهت واقعی‌سازی و افزایش امکان تحقق بودجه سال 96 برخی از اوراق مشارکت، کمک‌های دولتی و بخش‌هایی که امکان وصول آن وجود نداشت به طور کامل حذف شده است. 

سرویها با اشاره به اینکه در روزهای آینده با حضور شهردار مشهد و معاونانش، بررسی بودجه سال 96 آغاز می‌شود، تصریح کرد: خوشبختانه در بودجه سال آینده شهرداری مشهد، سیاست‌های شورای اسلامی شهر و مسائل مهم دیگر مد نظر قرار گرفته است و عملا شاید این دوره از مدیریت شهرداری، اولین دوره‌ای است که برای اولین بار به طور کامل سیاست‌های شورای شهر را در تنظیم بودجه شهرداری مدنظر قرار داده است.

وی در مورد دیگر نقاط قوت بودجه سال 96 شهرداری مشهد نیز گفت: یکی از نقاط قوت بودجه سال آینده این است که مردم ساکن در نقاط مختلف و محلات شهر می‌توانند پروژه‌های عمرانی مدنظر خود را برای اجرا در محله زندگیشان پیشنهاد دهند و بر همین اساس مشارکت مردم در امور مدیریت شهری افزایش یافته و 5 درصد بودجه عمرانی سال اینده هزینه خواهد شد.