رییس هیات شطرنج استان خراسان رضوی گفت:فدراسیون شطرنج هیچ حمایت مادی و معنوی از مسابقات بین المللی جام فردوسی نکرده است از حمایت های اداره کل ورزش و جوانان ممنونیم.

به گزارش مرور نیوز از مشهد،هفتمین دوره مسابقات شطرنج جام فردوسی با حضور 20 کشور از سراسر دنیا در مشهد روز چهارم خودش را پشت سر گذاشت و محمد رضا وجدانی در رابطه با این جام بین المللی اظهار کرد:با بیش از 320 شرکت کننده و استاد بزرگان و به نام شطرنج دنیا هفتمین دوره این مسابقات را در مشهد و هتل ثامن استارت زده ایم و تا به حال این دوره از مسابقات از شرایط مطلوبی در روند برگزاری برخوردار بوده است.

وی افزود: در این دوره از مسابقات از کشور های آمریکا، اوکراین، ارمنستان، گرجستان، فرانسه، اسلواکی، روسیه، آذربایجان، عراق، دانمارک،ترکیه، بلژیک، هند، افغانستان، ، ترکمنستان، قرقیزستان، آفریقای جنوبی، تاجیکستان،ازبکستان ، سریلانکا، مصر،چک و ایران شرکت کرده اند.

وجدانی از حمایت های اداره کل ورزش و جوانان تشکر کرد و گفت:اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی در این دوره از مسابقات حمایت های مادی و معنوی را به ستاد برگزاری این مسابقات تزریق کرده است و ما نیز سعی بر اجرایی این دوره از مسابقات با چهار چوب های استاندارد و شرایط متفاوت را در دستور کار خود قرار داده ایم.

رییس هیات شطرنج استان خراسان رضوی ادامه داد: فدراسیون شطرنج هیچ حمایتی از این رویداد بین المللی نکرده است که در حال حاضر میزبان برگزاری مسابقات جهانی با هزینه های غیر قابل توجیح می باشد.

گفتنی است هفتمین دوره این مسابقات در هتل ثامن مشهد در حال برگزاری است و تا 3 روز دیگر ادامه دارد.