دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی، با تاکید بر اینکه حفظ نظام اسلامی از واجبات است، گفت: غربی ها به دنبال سکلار کردن جامع ما و تخریب اعتقادات ما هستند.

به گزارش مرور نیوز، مراسم بزرگداشت قیام 15 خرداد و سالروز وفات حضرت خدیجه (س) امروز دوشنبه با حضور اقشار مختلف مردم در محل مسجد تاریخی حاج شهبازخان کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی، دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در این مراسم که پس از اقامه نماز ظهر و عصر برگزار شد، با اشاره به قیام 15 خرداد و ویژگی های انسان گفت: انسان جامع خلایق خداوند است.

وی اشاره ای به شخصیت امام راحل نیز داشت و او را فردی دانست که خلاف برخی از سیاستمداران تازه به دوران رسیده در عین اینکه در راس سیاست و دیانت بود، مقید به اصول بود.

دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی، امام (ره) را یک آمر به معروف واقعی دانست که حتی برای هدایت شاه بارها اقدام کرد و خود به دربار رفت و حتی در نامه اش به او شاه را علی حضرت خطاب می کرد که تمام اصول امر به معروف و نهی از منکر را به جا آورده باشد.

وی اشاره ای به ویژگی های آمریکا و دشمنیش با کشور ما داشت و افزود: امام (ره) در خصوص آمریکا می گفت اینها عین گرگ می مانند.

حجت الاسلام آقا تهرانی بار دیگر اشاره ای به قیام خونین 15 خرداد و اتفاقاتی که پیش و پس از آن برای امام (ره) داشت و گفت: امام (ره) نقش زنان را در شکل گیری انقلاب اسلامی بسیار اثرگذار می دانستند.

وی اشاره ای نیز به برخی ناهنجاری ها در جامعه چون بی حجابی افراد داشت و با بیان اینکه برخی می گویند مگر مشکل ما چند تار مو است؟ ، گفت: مگر تفاوت بین مسلمانی و کفر چیست؟ پذیرش اسلام با تمام دستورات آن است و اگر کسی این دستورات را نپذیرد غیر مسلمان است.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: درد ما باید درد دین باشد و الا سکولار می شویم. امام (ره) هیچگاه اصول دین را زیر پا نمی گذاشتند.

وی تاکید کرد: بنابه فرمایش امام (ره) در اصول هیچگاه نمی توان تقیه کرد، لذا امام راحل معتقد به بیرون انداختن شاه بود.

حجت الاسلام آقا تهرانی افزود: وحدت در جامعه اسلامی باید مبتنی بر اصول باشد و اصل حفظ این نظام است. آنها که روز عاشورا 88 آن اتفاقات را رقم زدند الان در لندن و آمریکا هستند و حتی برای انتخابات شما تصمیم می گیرند و به شما خط می دهند.

وی یادآور شد: امام (ره) در به پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی بسیار تلاش کرد و گفت: اگر هیچکس همراه نشود من راهم را می روم و رفت.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به اسنادی توسط غربی ها نوشته شده است، گفت: بچه دولتی ها مواظب باشید، غربی ها به دنبال سکولار کردن جوامعی چون جوامع ما هستند و اسنادی را برای ماها می پزند تا به اهداف خود دست یابند.

وی تاکید کرد: غربی ها به دنبال تخریب اعتقادات ما و سکولار کردنمان هستند، چرا که می دانند اگر ما مسلمان باشیم دنبال اعتقادات اسلامی و امام زمانمان خواهیم بود.

حجت الاسلام آقا تهرانی بار دیگر به قیام 15 خرداد اشاره ای داشت و بر لزوم حرکت در مسیر ولایت فقیه تاکید کرد.

وی افزود: دیروز شهدا این سفره را پهن کردند و الان سفره آماده است و اکنون زمانی است که مدیران، دولت ها و مجلس براساس ضوابط اسلام عمل کنند. این مردم پای نظام هستند و رای داده شده متعلق به همه ملت است.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی بر حرکت در مسیر اسلام و رسیدن به زندگی اسلامی توسط تمام آحاد جامعه تاکید کرد و امام (ره) یک الگوی مناسب در این زمینه بود.

وی افزود: امام(ره) به ما یاد داد که سیاست ما عین دیانت ما است و لذا رای دادن، با هم بودن و اصلاح و یاری کردن یکدیگر عین عبادت است.

حجت الاسلام آقا تهرانی خاطرنشان کرد: امام خوبی داشتیم و اکنون نیز امام خوبی داریم و امیدواریم خداوند به واسطه این بزرگان ما را هدایت کند.

وی افزود: در پیروزی انقلاب اسلامی امام خون دلها خورد، لذا حفظ این نظام از واجبات است.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: ما اکنون خیلی آزادی داریم اما همان ها که سهمی در انقلاب نداشته اند بیشترین داد و بیداد را می کنند و آنها که با انقلاب بودند، فقط می سوزند. خیلی ها تو این انقلاب بردند و خوردند اما ناشکر هستند.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم برای شهدای 15 خرداد و حضرت خدیجه (س) مداحی و مرثیه سرایی شد.