هافبک ارمنستانی شیاطین سرخ اظهار کرد تلاش می‌کند در هر دیداری که به میدان می‌رود، دوست دارد اثرگذار ظاهر شود.

به گزارش مرور نیوز، منچستریونایتد موفق شد با برتری چهار بر صفر برابر ویگان به دور یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس راه یابد.

هنریک مخیتاریان که زننده گل سوم یونایتد در این بازی بود،‌ به تمجید از عملکرد سرخ‌ها بعد از یک نیمه معمولی پرداخت و گفت‌: در نیمه نخست به واقع خوب نبودیم اما گلی که در اواخر این نیمه به ثمر رساندیم، کارمان را راحت کرد و باعث شد در نیمه دوم فوتبال روان و بهتری را به نمایش بگذاریم. رسیدن به جمع شانزده تیم پایانی جام حذفی، حس خیلی خوبی است. در نیمه دوم فوق‌العاده‌ خوب کار کردیم. متاسفانه سرعت خوبی در آغاز مسابقه نداشتیم. همین باعث شد حریف صاحب چند موقعیت هم شود اما پیروزی با نتیجه‌ چهار بر صفر لذت‌بخش بود.

مخیتاریان درباره گلی که به ثمر رساند نیز گفت‌: یک ضد حمله خیلی سریع انجام دادیم و اگر نگاه کنید می‌بینید خیلی سریع خودم را به دروازه‌ رساندم تا اثرگذار باشم. با این حال مهم نبود بازی کنم یا نه. مهم پیروزی بود که به آن دست یافتیم. سعی می‌کنم فقط در تمرینات کار خودم را انجام بدهم تا فرصت بازی به من برسد. از کوچکترین فرصت برای نشان دادن خودم استفاده خواهم کرد. می‌دانستیم شکست دادن این تیم، کار آسانی نخواهد بود. اگر به فهرست تیم‌هایی که در این دور حذف شدند نگاه کنید، می‌بینید جام حذفی غیر قابل پیش‌بینی است. بازی‌های زیادی را پیش‌رو داریم و رقابت‌هایی که در بین بازیکنان برای حضور در ترکیب ثابت است، بسیار شدید دیده می‌شود. خوشبختانه مصدوم زیادی نداریم و آماده بازی برابر هال سیتی در لیگ برتر هستیم.

منچستریونایتد بعد از بازی برابر هال سیتی که در اولدترافورد برگزار خواهد شد، به کینگ پاور سفر خواهد کرد تا بازی برگشت خود را برابر لستر سیتی بحران زده برگزار کند. یونایتد بازی‌ رفت را چهار بر یک به سود خود به پایان رساند.