کاپیتان ملی پوش تیم هندبال شهرداری کاشان گفت: وقتی جام قهرمانی را بالای سر گرفتیم خستگی تمام لیگ از بدن بازیکنان بیرون رفت.

به گزارش مرور نیوز، محمدرضا رجبی پس از بازی شهرداری کاشان و هیات هندبال مرودشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال لیگ خوبی پشت سر گذاشتیم و به سختی قهرمان شدیم، چرا که به هدفی که در آغاز لیگ داشتیم، در هفته پایانی رسیدیم.

او افزود: تیم مرودشت برای تثبیت جایگاهش در رده چهارم، تا آخرین دقیقه بازی جنگید. این مساله باعث شد همگان بازی بسیار نزدیکی را از سوی دو تیم شاهد باشند.

وی با بیان این که این قهرمانی عیدی بازیکنان به مردم کاشان است، تصریح کرد: این اولین قهرمانی تاریخ ورزش کاشان در ورزش‌های تیمی است؛ امیدوارم بستری بشود تا استعدادهای زیادی که در این شهر هستند، در سال‌های آینده تیم‌های هندبال ایران را تغذیه کنند.

رجبی گفت: برای این که حرفی در آسیا برای زدن داشته باشیم، از الان باید با یک برنامه‌ریزی مستمر برای آینده تلاش و با قدرت در این رقابت‌ها حضور پیدا کنیم.

کاپیتان ملی پوش شهرداری کاشان ادامه داد: مسابقات باشگاه‌های آسیا از سطح بالایی برخوردار است و تیم‌های عربی با گرفتن بازیکنان خارجی غیر بومی برای رسیدن به موفقیت درآن رقابت‌ها سرمایه گذاری می‌کنند.