زابل - رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیمروز گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان بیش از 80 مبلغ و روحانی به نقاط مختلف این شهرستان اعزام می شوند.

حجت الاسلام محمد قاسمی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان از مجموع 80 مبلغ و روحانی، 20 روحانی ثابت در شهرستان داریم و بیش از 60 مبلغ و روحانی نیز برای ترویج احکام دینی و شرعی به نقاط مختلف در سطح شهرستان نیمروز اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه ماه رمضان ماه قرآن، نور، تقوا و فضیلت است، گفت: ماه رمضان را باید ماه قرآن نامید و تلاش کرد تا فلسفه اصلی اعزام مبلغان بیان احکام نورانی اسلام، ترویج فرهنگ دینی، تقویت روحیه جهادی و ترویج فرهنگ تولید و اشتغال باشد.

رئیس تبلیغات اسلامی نیمروز با اشاره به اینکه همه مساجد درسطح این شهرستان غبارروبی شده است، افزود: ماه رمضان ماه میهمانی بندگان نزد خداوند متعال است و مساجد بهترین خانه برای راز و نیاز عابدان با معبود خویش هستند لذا این اماکن مقدس برای میهمانان الهی آماده و مهیا شده اند.

وی خاطر نشان کرد: برنامه‌های قرآنی و محافل انس با قرآن همانند سال‌های گذشته در کلیه مساجد شهرستان نیمروز و روستاهای آن انجام می شود و علاوه بر آن کلاس‌های آموزش روخوانی و روان‌خوانی قرآن نیز در ماه مبارک رمضان برقرار است.