سخنگوی فراکسیون امید مجلس با بیان اینکه هیچ توجیهی برای لغو پخش زنده مناظرات انتخاباتی وجود ندارد، گفت: فضای سرد انتخاباتی باید با پخش زنده مناظرات گرم‌تر شود.

به گزارش مرور نیوز، بهرام پارسایی با بیان اینکه هیچ توجیهی برای لغو پخش زنده مناظرات انتخاباتی

وجود ندارد بر لزوم تجدید نظر در این مصوبه تاکید کرد و گفت: مردم از پخش زنده مناظرات استقبال کرده و پخش زنده مناظره ها یکی از جذابیت های انتخابات است در حالی که اگر به صورت ضبط شده پخش شوند شائبه هایی را مبنی بر سانسور مناظرات برای مردم به وجود خواهد آورد.

پخش زنده مناظرات انتخاباتی حق مردم است و نباید از آنها گرفته شود

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه در پخش زنده مناظرات کاندیداها به ارائه برنامه های خود و پاسخگویی به شبهات مطرح شده از سوی رقبای خود پرداخته و نقاط ضعف و قوت آنها برای مردم آشکار می شود، تصریح کرد: پخش زنده مناظرات حق مردم است و این حق نباید از آنها گرفته شود.

تاکید بر لزوم پخش مستقیم و زنده مناظرات انتخاباتی از رسانه ملی

وی با تاکید بر لزوم پخش مستقیم و زنده مناظرات انتخاباتی از رسانه ملی، گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر مشارکت اکثریت مردم در انتخابات و همچنین جوسازی کشورهای غربی بر علیه کشور باید با پخش مستقیم مناظره های انتخاباتی شور انتخاباتی در مردم به وجود آید تا مشارکت آنها در انتخابات افزایش یابد.

فضای جامعه هنوز انتخاباتی نیست/ فضای سرد انتخاباتی باید با پخش زنده مناظرات گرم‌تر شود

این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه فضای جامعه هنوز انتخاباتی نیست، تصریح کرد: فضای سرد انتخاباتی باید با پخش زنده مناظرات گرم تر شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مناظرات ضبط شده انتخاباتی و غیرمستقیم تاکنون در کشور سابقه نداشته است، افزود: به طور قطع افکار عمومی از چنین موضوعی به هیچ وجه استقبال نمی کند.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس گفت: از آنجایی که دولت یازدهم نتوانسته نسبت به عملکرد مثبت خود به درستی به مردم اطلاع رسانی نماید بنابراین پخش زنده مناظرات فرصتی مناسب برای دولت یازدهم در جهت ارائه عملکرد و اقدامات انجام شده در طول فعالیت 4 ساله است.